CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 4 February 2012

PMR OH PMR

ASSALAMUALAIKUM....

aku nak kongsi sikit tentang matapelajaran tambahan yang aku ambil di sekolah... BAHASA ARAB... ramai yang tak berminat dengan subjek ni... jujur aku katakan, dlu aku pun tak suka dengan subjek ni... tapi semakin lama aku belajar, ia semakin SERONOK.... ramai yang minta turun kelas hanya atas alasan < bahasa arab susah la > tak kan la hanya sebab tu kawan-kawan aku yang lain nak turun kelas... sedih la aku lihat kelas aku tahun ni... hanya ada 12 orang ja... 5 lelaki 7 perempuan... jangan la biarkan kelas 3 AGAMA tu pupus plak.... walaupun aku tak faham apa yang diajar dalam BA tu... aku masih boleh jawab soalannya dengan cara hafal formula yang ustazah bagi sejak dari tingkatan 2... tanamkan minat tu dalam diri kawan-kawan semua... InsyaAllah kita akan suka subjek ni... jangan sesekali menyesal bila belajar subjek ni... bahasa arab kan bahasa syurga..... mungkin juga suatu hari nanti kita dapat melanjutkan pelajaran ke negara arab, tak perlulah susah payah kita belajar semata-mata hanya untuk pergi sana.... tahun ni kita PMR... bahasa arab pastikan A+....

3 AGAMA 2012

-Muaz
-Fazrin
-Faizul
-Izham
-Amir
-Ida
-Tumi
-Aqilah
-Fathini
-Fatin
-Atiqah
-Fatihah

tinggal ni ja dalam kelas AGAMA.... bertahan ya kawan-kawan.... tahun ni ja kita nak belajar BAHASA ARAB...



KELAS 2 AGAMA 2011 < huhuhu.... gambar aku tak ada... x aci tol>

No comments:

Post a Comment

u-kiss