CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 8 February 2012

kehilangan yang amat bermakna buat diriku dan keluarga

Kini aku sudah tidak dapat lagi mendengar suaranya... Dahulu kala, kalau aku mendengar suaranya pasti aku ketakutan.... Mestila aku takut, suaranya yang garang itu selalu bermain di fikiran aku ini.... Mendengar saja lawaknya, ia membuat aku ketawa tanpa henti... Kalau aku nampak dia pegang rotan, maka tanpa sepatah perkataan aku akan terus lari... Aku takut pada rotannya itu.... Alangkah indahnya hidup aku ketika itu.... Kini semuanya berubah apabila insan istimewa itu telah pergi selama-lamanya meninggalkan aku dan keluarga... Insan itu ialah AYAH aku yang amat aku sayang... Orang kata aku ni anak ayah... Tak semestinya begitu... Aku lebih rapat dengan arwah berbanding emak aku... Aku redha dengan ketentuan illahi... Pada 7/2/2012 ayah telah pergi buat selamanya..... Arwah tokwan meninggal pada 6/2/2011, setelah genap setahun tokwan meninggal.... Ayah pula menyusulnya.... Tapi tak apa, ayah sudah berusaha melawan penyakitnya hampir-hampir 2 bulan.... Aku sudah tidak sanggup melihat keadaannya yang begitu sakit ketika di Hospital Sultanah Bahiyah..... Aku gembira kerana arwah sempat berpesan padaku agar belajar rajin-rajin... InsyaAllah, kalau aku mampu... deretan A dalam PMR akan ku hadiahkan untuknya.... Akhir kata.... SELAMAT TINGGAL AYAH..... Al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment

u-kiss